Thursday, June 29, 2006

Aku?

Kesibukan aku?ya..mungkin..terhadap komitmen aku yang lain. tak salah sekiranya aku berkata-kata sebegitu.

Selepas sahaja aku balik dari Selangor hari tu, sakit kepala aku semakin mengurang. Bila aku bagitau mak, dia kata aku sakit sebab rindu dengan keluarga. Betul ker?

Mungkin jugak. Empat tahun lepas perkara yang sama berlaku bilamana aku tak jumpa ngan parent aku lebih kurang tujuh bulan. Dan kepala aku sakit macam nak pecah. Bila jumpa doktor, dorang kata stress. So dorang bagi cuti n aku balik kampung jumpa my parent.

Alhamdulillah semua jadi ok balik. Tapi waktu tuh aku tak perasan lagi. Maybe sekarang baru aku nak sedar tentang kebenarannya kan?

Entahlah. Nak menaip blog sendirik pon macam kurang selesa dah. Kenapa? Entahlah..

No comments:

Post a Comment