Wednesday, March 9, 2005

Erk.....

tersebutlah kesah....
satu cerita...
kesah berlaku...
diwaktu senja....
smua sms...
telah ditera....
tapi mengapa maseh terluka.......

sesuatu yang maseh aku tak paham ialah mengapa aku selalu menyentapkan orang len?
adakah aku nih seorang yg penyentap(hehe sori cte hal sentap dalam blog ek)
anyway....kesah ni start semalam tem aku tgh pening gle².ader ker patut bebudak sek aku wat hal.sko² aku sepak....(garangnyer)
yer la kan...dah ler tgh sarat poblem...carik umah sewa..keta nak kena tarek....phone asek meragam....yuran ahli kebajikan guru...bla bla bla....duit...duit...duit...
tensen aku doh...dah ler tu....smua org macam nak sentap jer ngan aku...
aku nih ader banyak buat salah kot...ahaks...salah ker aku?
smua yg aku buat aku bgtau....(xkan ler sbb seorang budak kecik nak dijeleskan)de ker camtuh?
ERK....
yer kot...klo dak tuh chub haruslah aku dipersalahkan...mungkin aku dah takleh nak begaul ngan budak² big size yg len....
lepas nih adakah aku akan........
yerla tuh kot kan....kadang² aku temangu sorang²...aku nih memang pembawak masalah kepada org lain....bek aku menyepikan diri kejap
ada beknyer aku lepak sorang² kan
kan ker ada org kater aku nih 'SUNDEL'
tapi aku tetap ngan pendirian aku...
once aku sayang sorang tuh,aku akan sayang dier sampai biler²...biar la org tuh byk buat onar dalam idup aku n asalkan aku rasa bahgia bila besama ngan org tuh....k....chow..

end of coretan 1300..100305....

sms:-1.aku bukan enjoy...tapi aku gi makan ramai² ngan kengkawan....standerd la lepas makan sembang² isap okok...kan...same smua org akan buat mender camtuh biler gi kua makan ramai².
2.tentang hal staying together tuh aku memang nanti²kan sangat.pada aku bia la aku begolok begadai skali pon,aku tetap akan carik umah..n aku sentiasa menunggu dan terus menunggu......

No comments:

Post a Comment