Monday, March 7, 2005

Hari Ahad Yang Indah..

Blog dilancarkan.Epinyer aku(walaupun aku nih jenih yg bute IT)hehe.BUt not so blind laa kan.Anyway,sambung balik,pukul 1130 eisz ajar aku buat blog kat umah zef,alah,mamat yang pakar dalam bidang it tuhla.walaupun dier pakar,tp xpernah nak ajar aku camner nak buat blog neh haa.cipet tol.haha.nak kata aku rajen menep x jugak.pemalas sebenarnyer aku neh.bio la kan.lepas jer siap blog, aku ingat aku nak sambung tido aku(pemberitahuan...aku seorang yg kuat tido)tp niat aku terhalang oleh sebab eisz soh aku g pasar beli barang nak masak.yer la eisz weih.aku gi la neh.hehe.
KES KAT PASAR-->aku siap gado ngan akak tu pasal ubi kentang(aku konpius mana satu kentang mana satu keledek.slalu aku mixup ngan dua menda neh)aku kata kat akak tuh yg 'tuuh' ubi keledek and aku nak ubi kentang.then akak tuh pandang semcam jer kat aku.erk...aku silap lah tuh kan.cipan goreng...then pasal ikan plak.aku tegur ejaan 'ikan kembong'.kembong ker kembung?erm....aku nak ikan tuh dua eko jer tapi akak tuh bagi lima nam eko.ape kes kan?daging plak aku nak setengah kg jer n akak tuh bantai bagi satu kg.aku tanyer kat akak tuh saper nak makan banyak² camtuh?akak tuh sengeh jer kat aku.tau la aku niih menawan semua org yg melihat.ehek.jgn ler sengeh camtuh.segan aku.pastuh leh liat plak lagi daging tuh.pasal eisz soh aku bli kunyit idop...sebenarnyer takder kunyit tuh kat psar tuh...then aku gi kedai makan@restoran n mintak seketul kunyit idop...kan best tuh.ehek.
KES KAT UMAH-->aku basuh pinggan,eisz masak lauk(nasik kosong kitorang beli kat kedai)yg best per tau?eisz nak buat masak lemak,tp silap letak bahan.dier 'terbubuh' bawang putih...trus pahit.ehek.tak kesah la eisz weih.aku mlantak jer.sedap gak.rase pedas tuh dapat kaver pahit tuh..siap leh jemput kengkawan kat sebelah lagi menjamu selra ngan kitorang.aku tengok sapik(anak angkat aku)melantak tak ingat dunie.sedap sangat la tuh.xpun lapa kan.hehe.sek men game jer budak tuh.aku plak...makan nasik berlaukkan ikan goreng,sayo sket,daging sket,n kuah sop(aku disuruh beli rempah korma,tp silap bli tebeli rempah sop.kan ker kaler dorang lebih kurang jer)-->sorry eisz.lepas makan tgk tv jap,then ngantok la plak...aku bantai tido.bes ooo lepas makan tido..huhu..nikmat perut penuh dapat dirasakan dengan sepenuhnya.bangun jer tido,melilau aku carik sapik.ARGH!!ILANG ANAK ORANG!!hehe.bodonyer aku,tlupa plak yg budak tuh lepak kat umah zef men game n aku plak waktu tido leh bantai kunci pintu umah.privacy la konon.hehe.ropernyer budak tuh dah lama nak masuk tapi x leh.hehe(cian capik,apak mintak maap yer capik)then eisz kater nak buat nasik goreng sebab ader lagi belen nasik tadi haa.sapik plak gi turun bwah beli beger.then abih makan gi anto eisz ke teminal bas.eisz nek bas kol 12 am n aku balik penang nek peri ngan sapik.

SMS-->1.wak2 mek ko kat teminal n kes kak liza,aku xkesah pepun.cos aku tau ko niih jenis camner kan...
2.kes ym plak tak sentap ape pun(tekejut ngan mamat tuh jer)
3.kes adiah postponed??hehe..sori....
karaoke??x ok sbb mlm tuh aku demam selsema and air masuk idong.pedih seyal...

`B`ta lelaki demam sepanjang hayat......

coretan tamat 6-3-05

No comments:

Post a Comment