Thursday, August 11, 2005

Ahaks....Kembali

Malaysia oh Malaysia...
negaraku yang tercinta...
di sini kisah ku bermula...
erm...lama gak aku tak update blog aku... since bulan 3 ari tuh...
tah le..aku malas nak menaip kot..hehe..
anyway...now i come out with a story...
kesah aku sebok di sekolah....
waaa benci....
13 ogos nih sekolah aku buat anugerah cemerlang kali yg ke 122..
huhuhu...tua dah sekolah aku...bayangkanlah, sekolah tuh idop taun 1884
tua tuh... banyak kenangan sekolah tuh kan...hehe
tapi masalahnye walaupon sekolah tuh tua...budak² kat situ tetap bodo piang..
setidak²nye sekolah tuh leh la dibuat sebagai satu sekolah muzium
atau sekolah contoh...ye la kan sekolah prasejarah kat Malaysia kita yang tercinta....
erm...cakap pasal sekolah...member² aku yg dok kat belah² kl sana tuh best jerk...dapat cuti...
huhuhu...sekolah tutup beb...jerebu tahap maksima nyer...wahahaha
kepada kawan² yg tinggal kat kl tuh...kluau lah jenjalan kat negeri len yg takder jerebu...seperti penang...
muahahaha...
tapi aku takut ader gak org yg dinchkan penang nih haaa...ermm... maybe pasal penang banyak tinggal 'kenangan' kot....
tadi aku baca star online...huh...jap ekkk

Air quality in Kuala Selangor and Port Klang "very unhealthy"
News Update by The Star Newsdesk
PETALING JAYA: As of 11am, hazardous air quality levels have been recorded at 51 Department of Environment (DOE) monitoring stations.
The API reading at Kuala Selangor was "very unhealthy" at 531 while Port Klang recorded an equally highly hazardous level of 529.
Meanwhile, visibility in Sepang and Petaling Jaya were between 500m and 1km, whereas in Subang, Temerloh and Malacca, it was between 1.3km and 1.7km.
Other areas like Kuala Krai, Setiawan, Kuching and Bintulu recorded visibility readings of between 3 and 5km.


haaa..tuh..tak paham² lagi.dia suruh korang tinggalkanlah tempat tuh...PERGILAH MELANCONG....
wahahahaha... best woo..bile lagi kerajaan nak bagi cuti free kat korang... wahahaha...
erk banayk pulak gelak mamat nih... gigit nantibaru tau kan..
sambung balik pasal kes sekolah aku...
so bila anugerah cemerlang dibuat...semua cikgu² serta cikgi² pon mula lah mensibukkan diri....
yerla kan nak tunjuk rajin..
aku plak diberi tugas utk handle bahagian backdrop...erm kiranya aku nih org seni gak la kan..WAH..
dan tak pasal² aku yang kena shift ptg pon kna masuk awal.kna datang pagi..uwaaaa...kowang tak adil laaa.....siot jer....takpe laaa... itukan tanggung jawab aku sebagai seorang kaki dan tangan sekolah tuh....so buat lah kja aku seboleh²nye tanpa leh claim ot.hehehe
hurm...aku rasa sampai sini je la dulu ek sebagai menrefreshingkan semula aku nyer blog...tai ader ker org nak baca blog aku aaaa?
bia laah kan...
ok guys/readers......adios krompos

No comments:

Post a Comment