Monday, August 29, 2005

Cerita aku...

Erk... Satu perkataan yang amat sesuai untuk aku gambarkansituasi aku hari ini adalah smooth. Dimulakan dengan suasana pagi yg sejuk sesangat, yang mana aku telajak tido. Dia dah pegi kerja pon aku tak sedar.(sorry ayang, i tak sedar waktu biler you bangun). Tau-tau dah cerah bilik.hehehe. Bangun tido, basuh je muka trus wat phone call mintak ampun mintak maap. Then, aku gi sambung keje aku yang semalam..iaitu... meneruskan pencarian skin blog aku yang sesuai. Iyerlahkan..sebelom nih skin ala² budak² gitu. Ntah ler,skin aku kali nih menjadik ker tidak aku pon taktau... Anyway, hopes it worked nicely.... Lebih kuang kol 930 am,aku rasa cam berat jer nak meninggalkan umah aku nih.. Rase² cam nak pegi klinik pon ader,tapi dek kerana nasihat dari yang tersayang, maka aku pasrah dan menurut perintah. Aku gi mandi then besiap... turun umah trus gi tunggu bas... sepanjang perjalanan aku ke temapt keje aku ari nih cumer berlaku sedikit insiden bodoh... yang mana pemandu bas tuh pegi langgar devider...bodoh kan? But before that aku kena tunggu dulu bas bodoh nih lebih dari sejam... Sementara tunggu bas tuh, aku call bos aku kata aku sampai lewat banyak.. die kata takper..ok la tuh kan.. Mood tgh baik la tuh. Sampai jer kat sekolah aku tuh, trus gi punch card(sekolah aku ader punch card..taktau la kat sekolah len camner kan). Then aku kena lak jadik judge untuk peraduan mewarna Jalur Gemilang. Yang best nyer waktu aku check bebudak aku nyer Jalur Gemilang, aku terjumpa banyak perkara baru ttg Jalur itu seperti Jalur merah bertukar menjadi kaler lain spt: pink, jingga, ungu dan jalur putih menjadi kelabu serta warna yang penuh dengan caca merba... Iskiskisk..sedih aku dengan generasi zaman sekarang...warna bendera pon kompius lagi... Lepas aku minum kat kantin, aku gi masuk kelas BM. Ader la dalam 15 minit aku ader kat dalam kelas tuh, tiba-tiba plak berlaku satu kejadian misteri. Ruang atmosfera kelas aku telah dicemari dengan satu bau yang amat mengharukan... sehinggakan memaksa aku terus keluar dari kelas tersebut untuk beberapa ketika adanya. Pergh! bau taik yang diperam seyal..20 minit kemudian aku masuk balik setelah disahkan oleh ketua kelas yang bau itu telah pergi untuk selamanya... Lega hatiku yang gundah ini...Kemudian kelas berjalan seperti biasa.... Untuk seseorang, janganlah gundah, sememangnya masih ada peluang untuk kau meminta maaf dari si dia... Harapegomudilepaskan jauh²... Sekian..toing-toing.. C ya...

No comments:

Post a Comment