Friday, November 25, 2005

blog, aku dan .....

Assalamualaikum.. dikesempatan ini, aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada para pembaca blog aku walau pun tak seramai pembaca untuk blog-blog superb yang terdapat dalam malaysia's top blogs tuh haa.. hiks.. Aku rasakan, antara blog aku n blog kengkawan blogger aku yang len kan, aku la yang mempunyai jumlah visitors yang paling kurang.. ada beberapa sebab yang aku kenalpasti tentang kenapa blog aku kurang pembaca...
  • kurang informasi
  • kurang menarik
  • banyak mengarut
  • tak best
  • penggunaan bahasa yang berterabur
  • membosankan sebab asyik meluahkan perasaan jer....


Kadang-kadang kan.. bila aku tanya orang naper jadik camnih..dorang kata.. ala..ko tulis jer memenda dalam blog ko tuh.. ader orang ker takder,lantak laa.. ko tulis tuh kan untuk diri ko jer..so, ader readers ker,takder ker, dulik aper...

Erm..bagi aku kan.. betul jugak aper yang dorang kata tuh, tapi pada aku la kan.. cerita yang aku tulih dalam blog aku nih untuk dikongsi bersama.. Iyerla kan.. segala cerita cemburu, sakit hati, gembira, sedih, enjoy dan segala macam lagi tuh kan, semua tuh aku nak kongsi ngan seluruh pembaca di dunia nih aa.. sebab tuh kengkadang aku tulih post aku dalam english...

Poems yang aku karang tuh pon untuk tatapan semua.. aku bukannyer aper kan, bila kita ada ilham, kita luahkan jer laa..tak payah la simpan lama-lama buat pekasam.. bila dah basi dalam kepala otak tuh, mula la idea lain pon jadik busuk jugak.. erm... entahla monyet..

at the same time aku baca blog orang lain, ader gak yang mengeluh macam aku nih.. semua buat perbandingan dengan blog-blog yang mantap dan berkuasa..hahaha..sian kita kan labu???takpe laa..tulih jer la post tuh..kalo ader org nak baca, baca lah...kalo takder pon...aku tekan jer la refresh tuh banyak kali...baru la rasa macam org dah masuk blog aku banyak kali kan...hiks..

ok laa... aku rasa sampai sini jer la dulu ek.. adios..


love, hug and kiss..

No comments:

Post a Comment