Thursday, December 15, 2005

Dua Tiga Hari nih...

Assalamualaikum semua ek...

Erm..lama gak ek aku tak update ek..dah dekat seminggu dah ni ha.. Ihiks.. BUkannyer apa kan..Dua Tiga Hari nih..kepala aku asek berdenyut jer..saper la agaknyer yang boleh tolong picit kan kepala aku nih ek...

Dua Tiga Hari nih..aku banyak berfikir..camner nak buat life aku lebih interesting.. Bukan sekadar pegi kerja n balik kerja jer..malah aku rasa macam aku nak buat life aku lebih mencabar.. Dua Tiga Hari nih...

Lagipun Dua Tiga Hari nih..komputer nih asek restart jer..naper ek?? rem kong ker...mother board kong ker..ek??saper ek leh tolong aku solve kan problem nih...Ek???Dua Tiga Hari nih jer laaa...

Sedar tak sedar dalam Dua Tiga Hari nih, aku dah kerja kat factory tuh selama tiga minggu.. Dua Tiga Hari pon memang mencabar aku sebagai seorang pekerja yang boleh bekerja tanpa disuruh.. Dua Tiga Hari nih..

Dua Tiga Hari nih pon aku cuba gak nak post cerita tapi tak boleh sebab komputer dan juga kepala aku yang pening..Banyak sebenarnyer yang aku nak cerita kat korang semua..bukan setakat kat korang jer..bahkan(wah!perkataan skema tuh) untuk penyimpanan data ke dalam hard disk otak aku... Dua Tiga Hari nih..

Tapi kan, Dua Tiga Hari nih, semua nya dah lepas..Aku pon dah malas nak ingat balik apa benda yang aku nak tulis dalam posting aku.. Tu lah yang berlaku pada diri aku ...Dua Tiga Hari nih...

No comments:

Post a Comment