Friday, December 9, 2005

Post untuk bob..

Hiks..hi semua..

Wah..sekarang main pakai hai jer ek?dah lupa nak bagi salam??kluar kau..hehe

Assalamualaikum semuaa..
Semakin hari, semakin ramai orang telah melawati blog aku yang tak seberapa nih..thanks aku ucapkan kat korang semua.. tadi dalam kol pat suku, aku online,buka blog n tgk ader komen..erm..rajin plak orang mengomen..hehe..aku buka komens-komens itu, dan dapati ader komen dari seorang yang aku gelak kalau dia menjadi pengacara majlis..Ya..dia ialah bob lokman yang telah mula menjejaki ke dunia blogging seperti juga rakannya sikodok afdlin tu haa..hiks..mesti korang dah bosan dengan life korang yang abnormal tuh kan..


komen dari bob..thanks for dropping by to my humble blog..hiks..



Anyway, aku solute kat ko bob pasal ko masih lagi mengenepikan soal umur untuk belajar sesuatu yang baru.. Aku memang suka ajar orang membuat sesuatu yang baru dalam hidup orang tuh..kan orang tetua pernah kata, kalau malu bertanya sesat jalan, dalam soal ko plak, ko tanya aku tapi aku takleh nak bagitau camner..aku try balas msg kat blog ko bob, tapi takleh laa..kalau ko ader masa baca blog aku la kan, ko cuber plak lewati blog-blog kengkawan aku yg len.. cthnyer.. Eisz, E-chub, Zaif, Lego, Ed,..dan sesumer blogger yang ader dalam link aku..dorang sumer expert dalam soal nih..aku plak??aku baru jer start berblog macam ko gak..aku pon macam ko gak jenis muka tak tau malu serang blog orang lain n tanya camner dorang memajukan blog dorang tuh..hehehe..

Ilek bob..dalam msg ko tuh, dah ader org yang voluntere nak ajar ko..hiks..

Semalam..aku pegi jenjalan ngabihkan masa lepas balik kerja..hiks.. tak perlu la kau orang nak tau aku kemana kan..then balik malam terus tido..letey siot..
Ok la..kat sinik jer la aku stop ek..nak mandi dulu..ketiak aku dah hangit dah pasal masuk dalam oven besar kat factory aku..hiks..adioss..

Always being loved, huged and kissed..

No comments:

Post a Comment