Thursday, January 5, 2006

France - Bukit Tinggi day 1

Pagi tuh Munchen mengamuk ngan aku.. dia marah aku apsal bagi direction salah.. Uwaaa aku dah dah bagi betul tapi ada clash ngan direction org K.L. hehehe..sorik yer munchen.. Aku tunggu ko kat Projet dari Zoo tapi ko tunggu aku kat Projet Dari Gombak..mano den nak tahu..

Anyway semua berjalan ngan lancar.. Tak lama menunggu (thanks to Eisz's father coz he was able to send us even the place is quite far..), maka datang lah segerombolan pelancong-pelancong yang kelewatan..habeh lima batang aku isap okok, baru kowang datang.. So macam biasa laa yang pegi tuh.. Dato' ngan Datin, e ngan afdlin, zyf, lego n kiah, aku, eisz ngan munchen....dekat Genting Sempah, tertonggok si hard n rusdi..Kitorang lepak kat Sempah jap tunggu organizer datang.. Si Jimmy and Eric..

Sampai jer kat kwsn Bukit Tinggi, terus gi check in..Lepak-lepak kejap kat dalam apartment tuh, then kitorang gi Colmar Tropicale.. Ader plak yang sesat pegi Japanese Garden..ahaks..jauh tuh mendaki...

Snap some pix, then pegi la makan kat staff area yang mana harga makanan tak berapa mencekik darah sgt.. kat situ plak ader satu insiden yang mana salah seorang dari kami telah terjatuh..erm..bukan terjatuh..tapi kerusi dia patah kaki..maka terbanglah ayam-ayam di atas meja... then balik apartment main monopoli.. Dato' kongker prmainan dengan aset melebihi 20 ribu dolar..wakaka.. aku orang kedua bengkrap selepas Jimmy woo..tak lama lepas tuh Aflin klua n Lego..tinggal lagi Eisz, Usman, n Dato'..wakakaka..End..

No comments:

Post a Comment