Thursday, January 19, 2006

sserts!!

Hish! Apsal takleh plak nih?? Argh!! Rosak ker??..terbelek-belek.. Laa, terbalik le pulok..hish buat malu kaum jer..hehe..kes tengah hari pada suatu hari aku masuk kerja..masa nak punch card..

Huargh.1350..erk, awal menguap, mata nih plak berat semacam jer..pejam la kejap..ngoong..ngeeeeng..ngoong..tuuunnggg..prang.. Woi!!!! Korang bising buat aper?? tak nampak ker aku tengah ada kerja nih?? Ha?? Nak kena sepak??..mmm, memang aku tengah buat kerja masa tuh tapi tanpa aku sedar mata aku tertutup seketika buat beberapa saat...letih ker??tak lah..aku mana kenal erti letih, cuma sserts jer..

Kata doc kalu kita tengah sserts nih, emosi memang tak menentu..otak plak sesenang jer letih..bila otak jadik malas..mata pon tutup ler otomatik..simple jer teori aku nih..hehe..but anyhow thanx kids..you all had opened my mind back to normal..

Argh!!!! 1420..kenapa la sekolah nih taruk bebudak bebals dalam kelas nih..keseluruhannyer plak tuh bebals..kalo sorang dua tak kesah lagi...hangin jer satu badan aku dibuat nyer korang... Emosi terganggu ker?? Well, maybe pasal dalam mind dah set sserts, maka dengan secara otomatiknya jugak emosi aku akan memuncak..tapi aku tetap tak tunjuk keseluruhan emosi aku depan bebudak tuh..jangan salahkan saya ek..saya tengah sserts..

B..wet u ader baper??wet I tingal doploh jer..erm..takper laa u guna la wet tuh dulu..I ader sket lagi..takper..skang nih kat sekolah I tak makan sangat pon..Isap okok jer yang banyak..erm...banyak isap okok??bosan ker?? Hehehe..tak ler bosan sangat, tapi sebab sserts tuh la yang membuatkan I smoking... Wet?? Sket jer tinggal neh..Argh!!!Sserts nyer pale otak aku.. Kabuak!!! Aku ketuk pala aku sendirik tuk ilangkan sakit..hehe..memang mujarab...

Well..itu semua cerita tiga pat hari lepas..skang??otak aku dah kembali normal..wakaka...Ganbate..nobita...

No comments:

Post a Comment