Saturday, January 14, 2006

Yang Lepas..

Dekat simpang tiga..

Dreng..dreng.drenggggggggg...
satu hari aku berjumpa...cek mek molek jual bunga...
senyuman manis menusuk hati..gugur bagai jantung ini..
siapa....hati tak tertawan....

erk..weih..tukar la lagu lain..aku lupa lirik laa..

Dekat simpang tiga.. kat pondok tunggu bas..

Weih..esok kita gi memancing nak??kat mana?? Alah..belakang kongsi Pak Ya tuh..Aku dengar siru lubuk haruan.. Haruan makan anak tuh ker??hahaha..

Dekat simpang tiga tu..

Ko rasa tahun nih siapa menang??BN ker Pas?? Aku rasa Manxhester United..wakaka..

Semua dekat simpang tiga tuh.. Depan rumah Zaidi kawan aku.. yang melepak aku, Zaidi, Sadat, Ikhwan, Paan, Bob kawan Paan, Arel anak Pak Amid, Sidan anak Pak Bakaq, Hadi anak Jamal, Pak 'Un, Men, Derus, Lan Botak, Lan Bijan, Lan Tukang, Udin Lembu, Udin Pak Ya Trompet, Saari abg Sidan, Sham tonggek, Shahril no 6, Pak Itam...

Sekarang yang melepak kat situ bebudak ingusan yang baru nak kenal erti Kehidupan...
Erm..dah lama aku tak balik Felda Lepar Hilir 3...tempat aku membesar.. Aper jadik ek ngan tempat melepak tuh......

No comments:

Post a Comment